دعایی از جنس دیگر

سلام بر تک تک افرادی که این نوشتار رو میخونند و سلام بر کسانی که فقط این نوشتار رو می بینند و نمی خونند. و سلام بر همه کسانی که هیچ وقت به این وبلاگ سر نمی زنن.

یه خواهش دارم از هر کسی که این متن رو می خونه.

ازتون می خوام که شما هم از ته دل و با تمام احساس این متن رو بخونید و در عمق وجودتون طالب حقیقت های عنوان شده در متن باشید.

ممنونم.

خالق عشق

ای خالق من! می دانم که توانایی آنرا که در دریای بی کران اوج،شنا کنان خود را به ساحل امن تو برسانم،دارم.پس لیاقت این وصل را نیز به من عطا کن.

ای خالق نشاط! سعادت و خوشبختی را که نصیبم کرده ای ،در سایه امید به دیدار معشوق و آسودن در آغوش آرامش بخش او کامل می شود.

ای خالق مهر! میدانی کیستم و میدانم کیستی،این تفاهم دل نشین را با چشم پوشی و بخشش خود ،جذاب تر و عمیق تر گردان.

ای خالق زیبایی! چشمانم را تو بر روی پرواز پرنده ،جوشش حیات از دل خاک و تبسم بهار گشودی. پس سینه ام را نیز بگشای تا دچار تنگ نظری نشوم.

ای خالق خاطره ها! عاشقانه پرسه زدن در کوچه باغ خاطره ها را به شوق یافتن رد پایت از من دریغ مکن.

ای خالق باران! بر من ببار و رنجش ها ،کینه ها،کج اندیشی ها و غبار نخوت ها را بشوی تا از طراوت و شادابی پس از باران،لذت ببرم و به من نیز باریدن را بیاموز تا هر آنچه را از تو دارم،در خود محصور نکنم.

و ای خالق عشق! دستان نیازمند من را نیز بگیر و به جمع شیفته گانت ملحق کن تا من نیز در مسیر نورانی عشق در حلقه ی عشاق قرار گیرم و از هم جواری با تو بر  خود ببالم.

عبد الحمید پور اسد........................................................................................................................

نظرات 2 + ارسال نظر
ساقی یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

سلام آقا هادی . امیدوارم حالتون خوب باشه . مطالب جالبی بود مخصوصا مطلب شانس و ما
نمی دونم میل من و خوندین یا نه ؟ ولی امیدوارم به دردتون خورده باشه و الان حال و روز بهتری داشته باشین .
ممنون که به من سر زدین
اگه دوست داشتین بهم بگید که چیکار کردید ؟

X .:. دختر برفی .:. X دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاممم
چه دعای قشنگی بود این!!!
خیلی نازه... ایول!!
مرسی که سر زدی آقا هادی :)
. . .

بازم بیا
منتظرتم

روزات برفی {یه شاخه رز سفید}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد