سوالی اساسا اساسی

سلام

خداروشکر بهترم.

امروز یه سوال دارم که هر کی بهش جواب بده مشخصه که خیلی با حاله

آماده!!!

اگر دونفر دقیقا در شرایط جسمی و روحی مناسب باشن.(دقیقا از هر نظر) و یکی از اونها در سطح دریا و دیگری در ارتفاعات کوهستانی زندگی کنه کدومشون زود تر ژیر میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظر حواب شما هستم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ http://negahetaze.mihanblog.com

سلام هادی جان
جواب سئوالتو فکر کردم فرقی نداره طرف کجا باشه اونی که پولدارتر بیشتر عمر میکنه

ساقی دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

من خودم ارتفاعات کوهستانی رو ترجیح میدم و به نظر من پول داشتن هم ربطی به مقدار عمر یا سلامتی یا شادابی آدم نداره . همونطور که خاله مجید که وضع خیلی خوبی هم دارن ولی با این وجود نتونست از مردن نوه ۱۶ سالش جلوگیری کنه . یک بیماری رو اینقدر ساده گرفتن که بچه رو تا یک هفته بیمارستان نبردن و گفتن معده اش درد گرفته خوب میشه . دیگه روز آخری که بردن تا رسیدن به بیمارستان تموم کرد . فکر میکنی خرج بیمارستان اگه صد میلیونم که می شد اونا نداشتن که بدن ؟ چرا ئاشتن ولی خدا خواست که اینطوری بشه و اونا یک عمر حسرت بخورن که چرا زودتر نبردنش بیمارستان ؟ به نظر من این خواست خدا بوده . راستی آقا هادی شما برای اینکه خواننده های وبت زیادتر بشه باید بری توی وبلاگهای دیگه و وبتو معرفی کنی . تا وقتی که خودت اقدام نکنی تعداد نظراتت زیاد نمیشه . مخصوصا به اون وبهایی که موضوع و زمینه نوشتنشون تو مایه های خودته و کم هم نیستن . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد