سلام

سلام

خوب و خوشین؟؟؟؟؟؟

خوب من دیگه خیلی اصراری ندارم که زود زود به روز کنم. یه مدت خیلی گرفتارم. میخواستم کلا تعطیل کنم . ولی فعلا اینجا رو نگه می دارم. چون باهاش کار دارم.

یه روز یه کتابچه خیلی قشنگی به من رسید. باورقه های گلاسه و رنگی. اون کتابچه مربوط به خطبه غدیریه میشد. که پیامبر(ص) در روز غدیر آن را نقل قول از جانب خدا کرده است. این خطبه در کمتر جایی هست. توی اون کتابچه خیلی مقدمات در قبل از خطبه ها آورده شده بود .  من تصمیم گرفتم که اصل خطبه ها را در این وبلاگ قرار بدم.

شاید از این رهگذر ما هم به مطلوبمون برسیم.( که حتما همین طور خواهد شد.)

شنبه ها  هر دفعه قسمتی از خطبه ها را در وبلاگ قرار میدم.(به امید خدا).

خوب هنوز موقع اش نشده که اون اهدافی رو که برای وبلاگ متصور بودم رو انجام بدم.. البته این به معنی این نیست که در این وبلاگ هیچ هدفی دنبال نشه و فقط برای اینکه یه فضا روی نت داشته باشم این کار رو کرده ام. ایشالا موقع اش هم میرسه.

خوش باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد