خنده

khandeh

نظرات 4 + ارسال نظر
آتی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام آقا هادی ممنون از اظهار لطفی که به من دارین

مجید سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.majidahangari.blogfa.com

سلام...!
چطوری هادی جان ! آره امتحاناتم تموم شده اوایل تیرماه تموم شد...
ممنون که به وبلاگ سر زدی دیگه کمتر حال وبلاگ نویسی دارم مخصوصا وبلاگ من که تخصصی است و انرژی زیادی می برد الان بیشتر ترجیح می دهم مطالعات شخصی انجام دهم...
به امید دیدار ! خدانگهدار راستی من یاهو ۳۶۰ هم دارم اگه خواستی یه سر اونجا بزن و اگه تو هم داری آدرست رو برام سند کن و دعوتم کن

امیر سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.karmania279.blogfa.com

سایت بسیار جذاب و خوبی است لطفا به وبلاگ من هم سر بزن و اگر دوست داشتی لینک کن موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام اپم[گل]

سلام دوست خوبم
ولی عزیز وبلاگت رو یادت رفته بگی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد