تهرون من

نمیدونم چی شد و چه طوری شد که راه من به این لینک باز شد . خیلی احساس عجیبی پیدا کردم .احساسی رو که تا بچه خود تهرون نباشی محاله که بفهمی. این لینک رو براتون میزارم .برین و ببینین.وقت بزارین و بخونین مخصوصا بچه های تهرون.

http://www.bbc.co.uk/persian/arts/story/2007/12/071217_an-ek-ahmadi.shtml

متا سفانه این سایت به برکت عدالت محوری 3 سال هست که فیلتره .اگر نتونستین باز کنین این لیک رو امتحان کنین.

http://schoolbreak.org/index.php?q=aHR0cDovL3d3dy5iYmMuY28udWsvcGVyc2lhbi9hcnRzL3N0b3J5LzIwMDcvMTIvMDcxMjE3X2FuLWVrLWFobWFkaS5zaHRtbA%3D%3D

وقتی داشتم این متنها رو میخوندم یاد پدر بزرگم (پدر مادرم )افتادم اگر حس و حالش رو دارین براش یه فاتحه بخونین .آخه اونم از بچه های تهرون بود .خودش   پدرش   پدربزرگش و   ...  یاد حرفای اون افتادم حرفایی رو که از رضا شاه میگفت .چیزهایی که خودش با چشمای خودش دیده بود . حالا هم هر وقت جاهای قدیمی تهرون گذرم می افته به خودم افتخار میکنم که یه کوچولو بیشتر از بقیه در مورد شهرم میدونم. توی اون مقاله از جایی نام برده شده به نام سبزه میدون . خدا وکیلی چند نفر تا حالا اونجا رو دیدن و میدونن اصلش چیه؟ چند نفر از بچه های هم سن و سال من که تو تهرون زندگی میکنن میدونن ناصر خسرو کجا بوده؟

لاله زار رو کی حالا دیده؟ شده بورس بازار لامپ و چراغ. لاله زاری که فیلم های قدیمی نشون میده خیلی فرق داره با چیزی که الان هست. فیلم کیف انگلیسی رو دیدین؟ لاله زار ما اون بود. لاله زاری که توش گراند هتل بود و حالا نیست.لاله زاری که شانزه لیزه ایران بود

لاله زار۱ 

لاله زار ۲

نظرات 2 + ارسال نظر
کارنگ شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ق.ظ http://karangmusic.blogfa.com

سلام هادی جون
خوبی شما ؟
جالب بود .

جهانگرد شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد