پس از جریا نات پیش آمده در دانشگاه های سهند تبریز و دانشگاه زنجان که در آن دانشجویان دختر توسط کارکنان دانشگاه مورد هتک حرمت قرار گرفته بودند، اکنون با کمال تاسف این جریان به قم و دانشگاه پیام نور قم کشیده شده است. در این واقعه شخص معاونت فرهنگی دانشگاه کاظم پور در اردویی که به عنوان سر پرست به همراه پنج تن از دختران دانشگاه پیام نور قم که ازمدیر مسئولان و سردبیران نشریات برتر بودند به مشهد جهت شرکت در جشنواره کشوری اعزام می شود.در حین اردو و جشنواره این فرد با اهانت رفتاری و همچنین برخوردهای شدید برای انجام اعمال منافی عفت تلاش کرده است،که این اقدامات موجب راهی بیمارستان شدن یکی از دانشجویان در شهر مشهد شده است.که علت این حادثه فشارهای عصبی بعمل آمده به وی بوده است
پس از پایان اردو شخص کاظم پور با تهدید کردن این افراد با تماس تلفنی آنها را به برخورد شدید در پس از جریا نات پیش آمده در دانشگاه های سهند تبریز و دانشگاه زنجان که در آن دانشجویان دختر توسط کارکنان دانشگاه مورد هتک حرمت قرار گرفته بودند، اکنون با کمال تاسف این جریان به قم و دانشگاه پیام نور قم کشیده شده است. در این واقعه شخص معاونت فرهنگی دانشگاه کاظم پور در اردویی که به عنوان سر پرست به همراه پنج تن از دختران دانشگاه پیام نور قم که ازمدیر مسئولان و سردبیران نشریات برتر بودند به مشهد جهت شرکت در جشنواره کشوری اعزام می شود.
در حین اردو و جشنواره این فرد با اهانت رفتاری و همچنین برخوردهای شدید برای انجام اعمال منافی عفت تلاش کرده است،که این اقدامات موجب راهی بیمارستان شدن یکی از دانشجویان در شهر مشهد شده است.که علت این حادثه فشارهای عصبی بعمل آمده به وی بوده است
پس از پایان اردو شخص کاظم پور با تهدید کردن این افراد با تماس تلفنی آنها را به برخورد شدید در صورت طرح مساله و بازگو کردن جریانات به ارعاب آنان پرداخته است
لازم بذکر است که این فرد تنها مدت کمتر از مدت 60 روز بوده که به استخدام دانشگاه در آمده بوده است. نکته دیگر اینست که این فرد دارای سوء پیشینه اخلاقی بوده و کماکان به فعالیت خود ادامه میدهد.همچنین فرد مذکور متاهل دارای فرزند و طلبه می باشد
نکته قابل توجه اینست که شخص ریاست دانشگاه آقای محمد رضایی هیچگونه اقدامی در راستای برخورد با این فرد انجام نداده است و علا وه بر این وی بر حل شدن موضوع به مرور زمان تاکید داشته است و ظاهرا هیچ تلاش خاصی را تا کنون صورت نداده است
همچنین دانشجویان نیز در تلاش برای اخراج این فرد از دانشگاه می باشند
کمیسیون زنانصورت طرح مساله و بازگو کردن جریانات به ارعاب آنان پرداخته است

لازم بذکر است که این فرد تنها مدت کمتر از مدت 60 روز بوده که به استخدام دانشگاه در آمده بوده است. نکته دیگر اینست که این فرد دارای سوء پیشینه اخلاقی بوده و کماکان به فعالیت خود ادامه میدهد.همچنین فرد مذکور متاهل دارای فرزند و طلبه می باشد
نکته قابل توجه اینست که شخص ریاست دانشگاه آقای محمد رضایی هیچگونه اقدامی در راستای برخورد با این فرد انجام نداده است و علا وه بر این وی بر حل شدن موضوع به مرور زمان تاکید داشته است و ظاهرا هیچ تلاش خاصی را تا کنون صورت نداده است
همچنین دانشجویان نیز در تلاش برای اخراج این فرد از دانشگاه می باشند
کمیسیون زنان 

 

راست و دروغش رو نمیدونم 

ولی حتی تصورش هم شرم انگیز است

نظرات 2 + ارسال نظر
آتی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام اقا هادی
من هر شب قرآن می خونم
شاید باورتون نشه و فکر کنید که من دارم اغراق می کنم ولی هر شب هم موقع قران خوندن شما رو یاد می کنم و براتون دعا می کنم
ممنون از اینکه به فکر من هستین و همشه سر می زنین آخه من گاهی فکر می کنم شما درگیر درس و دانشگاه هستین و میخوام مزاحمتون نشم
براتون آروزی موفقیت می کنم و امیدوارم در اون مسدله جدیدم باز خدتونو به خدا بسپارین تا هر چی صلاحه براتون پیش بیاد

آتی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

آقا هادی سلام حالتون چطوره؟
ممنونم از اینکه به یاد من هستین و همیشه سر می زنین
منم به یادتون هستم ولی گاهی میگم شما درگیر درس و دانشگاه هستین و زیاد وقتی برای نت گردی ندارین نمی خوام مزاحمتون بشم شاید فکر کنین دارم اغراق میک نم ولی هر شب موقع خوندن قران به یادتون هستم و براتون دعا می کنم
این خیلی خوبه که اینقدر اراده دارین که خواستین که نمره هاتون بالا بشه و شده .
عاااااااااااااااالیه جدی میگم ها
الان در بین دانشجوها اراده و انگیزه خیلی کم شده
برای اون مسئله هم امیدوارم هر چی صلاحه پیش بیاد و همیشه موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد