این روز ها در تهران اگر بودی میدیدی که چهره شهر چه قدر عوض شده . چقدر ماشین پلیس و ما مور یگان ویژه ! چه قدر هزینه و ... ولی یک سوال ذهن منرو گرفته ! آیا لازم بود؟ بعضی ها میگن اینجور مانوور ها اقتدار پلیس رو میرسونه و لازمه. من هم این حرف رو قبول دارم ولی در چه جایگاهی؟ من خودم 5 شنبه که از خونه بیرون اومدم و به سمت چهار راه ولی عصر حرکت کردم توی آژانس بودم و از راننده پرسیدم امروز روزه خاصیه؟ من واقعا با خودم گفتم نکنه حکومت نظامی اعلام شده یا اتفاقی افتاده. الان در خبر ها هست که بسیج هم از آذر ماه یگان های خاص خودش رو برای امنیت اجتماعی وارد صحنه میکنه و نیروی انتظامی هم همینطور و سپاه هم در مواقع لزوم همکاری میکنه. فقط ارتش تا حالا چیزی نگفته. آخه مگه تو تهران جنگه؟؟؟ آیا این همه بدو بدو فقط برای امنیت اجتماعیه؟ اگر مانتو و روسری خانوم ها و دختر ها 2 سانت کم و زیاد بشه امنیت خدشه دار میشه؟ اگر موهای پسرا فشن بشه امنیت خدشه دار میشه؟ امنیت خیلی خوبه .همه جای دنیا هم طرف دار داره ولی آیا امنیت واقعا این چیزاست. یک سال پیش که این طرح شروع شد اوایل بد جوری ترس انداخته بود تو مردم . ولی بعدش ول شد و فقط ازش حرف میزدن ولی حالا یواش یواش دوباره حس میکنم اتفاقاتی داره می افته . که پشت نقاب طرح امنیت داره مخفیانه حرکت میکنه. خدا به خیر کنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد