با سلام بر همه عزیزان

مطلبی رو در سایت فرارو دیدم که برای یکان یکان شما نقل خواهد شد.

نمی دانم ما ایرانی ها تا به کی و تا به کجا دست از غرور و تعصب های دروغین و جعلی-مذهبی و غیر مذهبی-نمی شوییم.

قسمت عمده ضرر هایی که ما مردم ایران و کلا کشور ایران دارد بر ژایه همین تعصبات کور است.

خود خوانده و قضاوت کنید.


حاج منصور ارضی گفت: «من زمانی از احمدی نژاد حمایت می کردم که احساس می کردم و می دیدم که در خط ولایت و امام زمان(عج) است. برای ما شخص ملاک نیست؛ برای ما ولایت فقیه ملاک است». 

حاج منصور ارضی در بخشی از سخنان خود در مراسم زیارت عاشورای این هفته حسینیه صنف لباس فروشان تهران، با انتقاد از سخنان اخیر احمدی نژاد گفت: «ما که نفهمیدیم آن همه "اللهم عجل لولیک الفرج" گفتن چه شد؟ نمود عملی آن کجاست؟»
 
این مداح اهل بیت(ع) افزود: «حضرت امام (ره) چند منشور مهم دارند؛ مقام معظم رهبری نیز چند منشور دارند؛ و بالاتر از همه وجود مبارک حضرت امیرالمومنین(ع) منشور بسیار مهم و جامعی (برای سعادت دنیا و آخرت ما) دارند؛ آن وقت رئیس جمهور می آید و دم از منشور کوروش می زند و آن را به عنوان سند افتخار و راهگشای ایرانیان معرفی می کند؛ در سندی که هیچ حرفی از امر به معروف و نهی از منکر نیست؛ سند کورش برای حمایت و دفاع از یهودیان بوده است ولی نمی دانم چرا اینها این چیزها را نمی فهمند؟»

وی ادامه داد: «زمان قدیم را یادم هست که شاه ملعون می ایستاد روبه روی قبر کورش و هی می گفت: "کوروش آسوده بخواب که ما بیداریم" آن وقت متاسفانه می بینیم که الان اینها هم که ادعای پیروی از امام زمان(عج) دارند، همان حرف را به گونه ای دیگر مطرح می کنند». 

حاج منصور ارضی تصریح کرد: «این که می گویند "مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی" این نشانه انحراف فکری این آقایان است. کتاب سعادت بخش همه انسانها فقط "قرآن کریم" است». 

وی اظهار داشت: «من زمانی از احمدی نژاد حمایت می کردم که احساس می کردم و می دیدم که در خط ولایت و امام زمان(عج) است. برای ما شخص ملاک نیست؛ برای ما ولایت فقیه ملاک است و هر کس از آن فاصله بگیرد از او فاصله می گیریم». 

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه ما باید هوشیار و با بصیرت؛ گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و فریب این جور چیزها را نخوریم، خاطرنشان کرد: «من اطلاع موثق دارم که این فرد (مشایی) در آنجا(آمریکا) با چه کسانی و چه گروه هایی دیدار داشته است و اهداف او چیست. دعا کنید رئیس جمهور به خودش بیاید و بفهمد که در اطرافش چه می گذرد».
 

مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان

http://www.fararu.com/vdcc1xqp.2bqm48laa2.html
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
ایول پست نیمچه سیاسی!
هر حکومتی چه خوب باشه چه بد باید جاشو بده به یه حکومت دیگه
همشونم از دم میخواستن ابدی باشن
هر کدومشونم با هدفای مختلف!
اما همه از خاکیم و به خاک بر میگردیم!
حالا نمیدونم چرا گیر دادن به کسی که نشانه ی فرهنگ یه ملت که هیچی! نشانه ی فرهنگ انسان روی زمینه!
روحش شادتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد