روزگار و جنجالهایش

چند روزی از سقوط هواپیمای ایرانی بیشتر نمیگذرد. که تحلیلها بر روی بی کفایتی صنایع هوایی و مدیریت حاکم بر اون دوباره شروع شده. کاری به این مسائل ندارم.سقوط هواپیما یک حادثه طبیعیست. اما تکرار پذیری زیاد غیر طبیعی.آنچه که ما در ایران شاهد اون هستیم تکرار پذیری غیر طبیعیست. تمام مسولین هم بر این امر صحه میگذارند.

یک کلام نرم سقوط هواپیما در ایران بیش از حد اعتدال است. چرایی داستان بماند برای فرصتی دیگر یاد سرما افتادم. چند وقت پیش بود که دائما اخبار کشور اروپایی ها رو به باد استهزا گرفته بود که آی مردم در فرودگاهها وقتشون و پولشون داره از بین میره و در یک کلام شده بود فریاد وا اسلاما.(البته هیچ ربطی به اسلام نداره).

یاد خبر نگاری افتادم که در لندن میگفت آهاای اینجا خیابونا پر از آشغال شده و مردم در زحمت افتادن.

هر دوی این اتفاقات برای سرما و برفی بود که در گرفته بود. 

خوب برای همین بود که فرودگاههای اروپا تعطیل شده بود آقای نجف زاده و فلاح و....

اگر اروپایی ها هم میخواستن مثل ما کله خراب باشن روزگارشون چیز دیگری بود.


و اما  نسخه آقاتهرانی برای مشکلات جنسی جوانان مجرد

این دیگه شاهکاره

این آقا از فضا نیومده ها

خودتون قضاوت کنین

حجت الاسلام آقاتهرانی نماینده مجلس در سایت شخصی خود نوشت: 

سؤال: 
در حال حاضر مشکل بسیاری از جوانان، مشکلات جنسی است مخصوصا در جوانان 18 سال به بالا و بعضا متاسفانه امکان ازدواج برای آنان فراهم نیست، راه‌حل آن چیست؟ 

جواب: 
برای کسی که به بلوغ جنسی رسیده و امکان ازدواج نداشته باشد چند راه‌کار وجود داردکه خود را در فضای گناه قرار ندهد. 

1. حتی‌المقدور با توجه به وضعیت جسمانی خود، هفته‌ای دو روز (دوشنبه و پنج شنبه) روزه بگیرد، اگر برای او سخت است ماهی سه روز(پنج شنبه اول، آخرماه و چهارشنبه وسط ماه) را روزه بگیرد که فقهاء بزرگوار در رساله‌های عملیه خود به ان توصیه فرموده‌اند. در هر حال پرخوری نکند، قبل از سیر شدن از طعام دست بکشد و تا گرسنه نشود غذا تناول نکند. 

2. از خوردن غذای معطر، متنوع، آجیل‌خوری و... پرهیز کند. 

3. لباس چسبان نپوشد و هرگز لخت و عریان نشود، حتی در حمام که کراهت دارد. (یعنی عورت در حمام پوشیده باشد بهتر است). 

4. از دیدن عکس‌های مبتذل و غیرمحارم و به‌ویژه جنس مخالف پرهیز کند. 

5. از گفتن و یا شنیدن جک و فکاهی‌های جنسی حذر کند. 

6. با افراد غیرمجرد و یا مجردی که در این زمینه صحبت می‌کند نشست و برخاست نکند. 

7. از اختلاط با زنان و یا مجالسی که مردو زن بی‌موالات هستند اجتناب کند. 

8. هرگز بی‌کار نباشد و به اشتغال بپردازد.«إِنَّ اللهَ یُبغِضُ الشّابّ ُ الفارِق» خداوند ازجوان بی‌کار به غضب می‌آید. 

9. به ورزش‌هایی که موجب عرق‌ریزی می‌شود بپردازد، مانند: کوه‌نوردی، دوو‌میدانی، بسکتبال و... . 

10. در مجالس توسل و توجه به اهل بیت علیهم السلام شرکت کرده وبه زیارت حرم‌های شریف ایشان برود. 

11. با توجه بیشتر و مراقبه، نماز اول وقت اقامه کند.

من میگم همه اینا درست

ولی انصاف درست تره


باید به این آقا و دوستانشون گفت.اگر خودت جای جوان امروز بودی هزاران بار شایدم بیشتر کجروی میکردی

به خاطر تز های غلط شما روحانیون متعصب امروز گرفتار هزاران مشکلیم.

(مقصودم همه روحانیت نیست)



و اینجارو داشته باشین:

موهای تیغ تیغی، عطر غیرملایم، پاشنه بیش از 5 سانتی‌متر و... برای دانشجویان ممنوع شد!


آئین‌نامه انضباطی دانشجویان به دلیل اهمیت مسئله پوشش در دانشگاه‌ها و ضرورت اتخاذ رویه واحد در این خصوص با مشخص کردن مصادیق غیر مجاز پوشش دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه‌ها اعلام شد. 

به گزارش فارس در این آئین‌نامه انضباطی که در تاریخ 13 آذر 89 از سوی سهراب رضائی رئیس مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) به دانشکده تربیت دبیر فنی، آموزشکده فنی و حرفه‌ای، کشاورزی، تربیت بدنی و مراکز تربیت معلم ابلاغ شد، آمده است: به پیوست نامه شماره 1278، ک.م در تاریخ 22 آبان 89 وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در خصوص آئین‌نامه انضباطی دانشجویان به انضمام مصوبه پانصد و شصت و ششمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ 29 خرداد 89 در خصوص راهبردهای گسترش فرهنگ عفاف ارسال می‌شود و اعلام می‌شود نظر به اهمیت موضوع، توجه به آئین نامه فوق‌الذکر و رعایت آن مورد انتظار است. 

مصادیق غیر مجاز برای دختران؛ استفاده از ناخن مصنوعی ممنوع 
این بخشنامه اعلام می‌کند: استفاده از کلاه بدون مقنعه، پوشاندن کامل موی سر، گردن، سینه و هر جای دیگر بدن به جز صورت‌ و دست‌ها تا مچ ضروری است؛ پوشیدن روسری‌های نازک، کوتاه و جوراب نازک، استفاده از دامن به جز برای افراد خاص مانند زنان باردار، شلوارهای چسبان و کوتاه، طلا و جواهراتی که مستلزم سوراخ کردن قسمتی از بدن هستند به جز گوشواره، بلند بودن ناخن بیش از معمول، استفاده از ناخن مصنوعی، جواهرات ناخن یا طرح‌های هنری روی ناخن و لاک، استفاده از جواهرات و زیورآلات غیر معمول مانند زنجیر پا و نگین‌های دندان ممنوع است. 

آرایش صورت و مو به طور غیر متعارف مانند تاتو کردن، بافتن مو و درست کردن مو به صورت تیغ تیغی، مانتوهای نامناسب مانند مانتوهای کوتاه بالاتر از زانو، مانتوهای بلند دارای چاک بالاتر از زانو، مانتوهای تنگ و چسبان و مانتو با رنگ‌های تند و زننده و چادرهای نامناسب مانند چادرهای نازک و توری از مصادیق غیر مجاز برای دختران است. 

مصادیق غیرمجاز برای پسران؛ رنگ کردن مو ممنوع 
این بخشنامه می‌افزاید: استفاده از کراوات و پاپیون، استفاده از البسه زنانه، شلوارهای کوتاه، چسبان، تنگ و نازک، استفاده از زیورآلات، گردن بند، زنجیر، مچ‌بند، دستبند، گوشواره، لاک و انگشتر طلا (به استثنای حلقه ازدواج) و استفاده از رنگ‌ها و آرایش‌های مو به صورت تند و زننده ممنوع است. 

بلند بودن مو بیش از حد معمول به طوری که از یقه لباس پایین‌تر بیاید، استفاده از کلاه ورزشی، کلاه‌های نامتناسب با محیط دانشگاه، برداشتن ابرو، تاتو و رنگ کردن آن، لباس‌های اندامی مردانه، تنگ و چسبان با آستین خیلی کوتاه مانند حلقه‌ای یا رکابی مصادیق غیر مجاز برای پسران دانشجو است. 

مصادیق غیر مجاز برای دختران و پسران؛ پوشیدن لباس‌های دارای تصاویر عاشقانه ممنوع 
در این بخشنامه آمده است: مچ‌بندهای دست و پا غیر متعارف که دارای نقوش زننده، علائم گروه‌های ضد اسلام، ضد انقلاب و ضد اخلاق و یا رنگ‌دار، پولک‌دار، چراغ‌دار، قفل‌‌دار و زنجیر دار هستند، استفاده از پیشانی‌بند، شال و دستمال گردن، کمربند، انگشتر و کیف‌هایی که دارای نقوش و نوشته‌هایی با حروف لاتین و زننده یا دارای علامت گروه‌های ضد اسلام، ضد انقلاب و ضد اخلاق باشد، ممنوع است. 

استفاده از لباس‌هایی که روی آن تصاویر زن، الفاظ رکیک، عبارات عاشقانه و مبتذل، تصاویر فکاهی، پوچ و بی‌معنا، شعارهای قومی و نژادی، آرم و نشانه‌های ضد اسلام، ضد انقلاب و گروه‌های خاص حاوی تبلیغات تجاری که بر اساس هنجارهای اجتماعی می‌تواند زننده یا توهین‌آمیز تلقی شوند یا محیط آموزشی را خصمانه سازد، خالکوبی در نواحی قابل رؤیت بدن، استفاده از لباس‌ها و آرم‌هایی که متعلق به گروه‌های خاص انحرافی از جمله رپ و هوی است، تاتو صورت (لب، ابرو و چشم) مصادیق غیر مجاز برای دختران و پسران دانشجو است. 

رنگ لباس‌ها نباید تند و زننده باشد 
در این بخشنامه در خصوص پوشش در دانشگاه‌ها آمده است: لباس‌ها همواره باید ساده و آراسته، با وضعیت مناسب و در شأن دانشگاه بوده و با لباس‌های سایر محیط‌‌ ها نظیر جشن‌ها و محیط های تفریحی و ورزشی متفاوت و به دور از مدل‌های افراطی باشد، رنگ لباس‌ها باید متعادل بوده و تند و زننده نباشد به‌گونه‌ای که موجب جلب توجه نشود، لباس‌های مورد استفاده در دانشگاه باید از مصادیق لباس‌های غیر مجاز نباشد. 

پوشیدن کفش با پاشنه بیش از 5 سانتی‌متر ممنوع 
کفش‌ها باید ساده و در شأن و منزلت دانشگاه باشد، کفش‌های صندل و دمپایی، پاشنه‌های خیلی بلند (بالای 5 سانتی متر)، پوتین‌های بلند (تا زانو) در صورتی که بر روی شلوار پوشیده شود و کفش‌هایی که در مهمانی‌ها و مجالس ویژه استفاده می‌شود در محیط دانشگاه نباید پوشیده شود، پوشیدن جوراب در محیط آموزشی لازم است، رنگ جوراب‌ها و کفش‌ها باید متعادل بوده، تند و زننده نباشد. 

جواهر و زیورآلات مورد استفاده در محیط آموزشی باید از مصادیق مجاز مانند حلقه ازدواج و ساعت باشد؛ استفاده از مواد معطر ملایم مجاز است. 

استفاده از پروتز و ژل برای پسران و لوازم آرایشی صورت برای دختران ممنوع 
بهداشت و پاکیزگی فردی شرط لازم برای دانشجویان است، آرایش‌هایی که جنبه زیبایی، جلب توجه دیگران را دارد در محیط آموزشی ممنوع است مانند استفاده از پروتز و ژل برای پسران و لوازم آرایشی صورت برای دختران. 

طول ناخن‌ها باید مناسب باشد ضمن اینکه استفاده از لاک، ناخن مصنوعی و جواهرات ناخن ممنوع است و آرایش و پیرایش موها باید مناسب با شأن دانشگاه باشد. 

پوشیدن لباس‌های فرم خیلی تنگ و یا خیلی گشاد مجاز نیست 
این بخشنامه در خصوص پوشش مختص به بخش‌های بالینی، حرفه‌ای و آزمایشگاهی می‌افزاید: پوشیدن لباس فرم در بخش‌های بالینی و حرفه‌ای ضروری و لازم است؛ پوشیدن لباس‌های فرم خیلی تنگ و یا خیلی گشاد مجاز نیست و ضخامت لباس‌های فرم باید به گونه‌ای باشد که از ورای آن لباس‌های زیر مشخص نباشد ( از پوشیدن لباس زیر به تنهایی و یا لباس‌های رکابی و حلقه‌ای که قسمتی از بدن مشخص می‌شود باید خودداری شود). 

لباس‌ها باید تمیز و مرتب باشد به خصوص لباس‌هایی که در محیط بیمارستان استفاده می‌شود؛ پوشیدن جوراب با ضخامت مناسب و کفش با پاشنه مناسب ضروری است، استفاده از جواهرات و زیورآلات در محیط های بالینی، کارآموزی و کارورزی باید از مصادیق جواهرات و زیورآلات مجاز باشد و استفاده از عطر و ادکلن با بوهای تند در بخش‌های بالینی ممنوع است؛ آرایش صورت و بلندی ناخن‌ها در بخش‌های بالینی و تشخیصی ممنوع است. 

http://fararu.com/vdcjthem.uqeiazsffu.html

http://fararu.com/vdcayoni.49nm015kk4.html

عبور از فیلترینگ = مجازات زندان + جزای نقدی + سرقت اطلاعات

 بسم الله الرحمن الرحیم
 

در این مطلب به ارائه گزارش 

 "مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" 

می پردازیم .

  با استناد به قانون جرایم رایانه ای
دسترسۍ به تارنماۍ فراخوانده شده امکان پذیر نمۍ باشد. 
  

 

رسیدگی به گزارشات و شکایات: filter@dci.ir

سرویس پاسخ به سؤالات گرداب- استفاده از نرم‌افزارهای موسوم به فیلترشکن در دسته جرائم رایانه‌ای قرار دارد که می‌تواند مجازات زندان هم داشته باشد.
بر اساس فهرست تعیین شده از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، انتشار فیلترشکن‌ها و آموزش روش‌های عبور از سامانه‌های فیلترینگ، برابر بند ج ماده 25 قانون جرائم رایانه‌ای جرم است و با متخلفانی که در این زمینه در فضای مجازی فعالیت می‌کنند به عنوان یک مجرم برخورد می‌شود و استفاده از آن‌ها،حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات را به همراه خواهد داشت.

 لازم به توضیح است میل و کشش کاربران به استفاده از چنین فناوری‌هایی برای گذشتن از فیلترینگ، با عوارض خطرناکی همراه است؛ چرا که کاربر با استفاده ازVPN  و همچنین نرم‌افزار فیلترشکن با اتصال به یک سرور در خارج از کشور (معمولا در انگلیس و آمریکا) متصل شده و همین امر موجب اختصاص یکIP خارجی به رایانه کاربر داخلی می‌شود که در ادامه این کار، همه داده‌ها و اطلاعات از رایانه کاربر به سرور خارجی انتقال پیدا کرده و از آنجا وارد دنیای مجازی اینترنت می‌شود و به این وسیله، از فیلترینگ داخلی کشور عبور می‌کند.

اما این عبور از فیلتر با تهدیدهایی روبه‌رو می‌شود؛ به این ترتیب که کاربر نمی‌داند بیشتر و اغلب سرورهایی که اشتراکVPN  را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، نه تنها تمامی اطلاعات رد و بدل شده را بررسی و کنترل می‌کنند، بلکه به همین وسیله با پورت‌های باز رایانه کاربر به اطلاعات درون رایانه وی دسترسی پیدا کرده و امکان کپی‌برداری و یا دیدن اطلاعات داخلی رایانه او برای سرورهای خارجی میسر می‌شود.
این در حالی است که اگر کاربر، برای مثال در شبکه محل کارش، این نوع ارتباط را برقرار کند، سرور می‌تواند از طریق رایانه او به اطلاعات شبکه داخلی آن اداره نیز دسترسی پیدا کند و نیز با نرم‌افزارهای پیشرفته، بدون آگاهی کاربر، اطلاعات موجود در رایانه یا شبکه داخلی وی را برای خود کپی کند.

همین مسأله در نرم‌افزارهای فیلترشکن مانند "فری‌گیت" و "اولترا سورف" نیز صدق می‌کند؛ به این معنی که مقدار اطلاعاتی که از شما در حال ارسال(send) شدن است بیشتر از اطلاعاتی است که شما ارسال(receive) ‌می‌کنید. گزارش‌های بسیاری وجود دارد که وقتی افرادsend rate خود را بررسی ‌می‌کنند، متوجه می‌شوند عدد نشان داده شده بالاتر از نتیجه دریافتی است، که مؤید این مطلب است.

همچنین می‌توانید برای  کسب اطلاعات بیشتر از جرائم رایانه‌ای و آشنایی بیشتر با vpn و فیلترشکن به لینک‌های زیر مراجعه فرمایید:


منبع:

آمار سودمند

رتبه های بالای جدول:


خودکشی زنان : رتبه سوم جهان 

 

اعدام:  رتبهٔ دوم جهان بعد از چین و به نسبت جمعیت رتبه اول

 

آمار مهاجرت نخبگان از میان 91 کشور : رتبه اول جهان 

 

 خطرناک ترین کشور برای وبلاگ نویسان  : رتبه سوم جهان 

 

آزادی مطبوعات :  رتبه ۱۷۲ از ۱۷۵کشور

 

رتبه ۱۶۸در زمینه فساد دولتی 

 

 رتبه 88 از نظر شاخص توسعه انسانی 

 

ارزش گذرنامه ایرانی در قعر جدول جهانی اعتبار 

 

رتبه ۱۲۳ جهانی در تامین سلامت مردم

 

 رتبه 219 نرخ تورم در میان 225 کشور، 

 

ایران بالاتر از آنگولا در «انتهای جدول» جاذبه های تجاری

 

 رتبه جهانی 101 سهم زنان ایران در مدیریت میان 120 کشور

 

رتبه 144 فضای کسب و کار جهان

 

رتبه 186 در سرعت اینترنت 

 

ایران رتبه 172 از میان 176کشور را برای آزادی رسانه کسب کرد .

 

و رتبه اول در آلوده کردن محیط زیست

.......

 

ریال ایران سومین پول بی ارزش جهان!

 


به نقل از

http://safirsabz888.blogsky.com


وای بر ما که تصور کردیم

عشق را باید کشت.