شب تولد وبلاگم

سلام

خیلی وقته که میخواستم توی وبلاگ چیزی بنویسم ولی نمیشد .انگار قدرتش نبود . حسش نبود .هیچ رقمه پا نمیداد.

همش دست دست کردم تا برسم به اینجا .دیدم یک سال شده که این وبلاگ رو راه انداختم .یاد وقتی افتادم که تصمیم گرفتم این وبلاگ رو بزنم . چرا من این وبلاگ رو زدم ؟؟؟ یاد روز هایی که حس میکردم توی این دنیا هیچ چیزی نیستم و هیچ کس رو ندارم یا روزهایی که تو خودم غرق شده بودم بهتره بگم توی احساس خودم ...

حس و حال عجیبی بود . حالا که بر میگردم به یک سال پیش این حس و حال عجیب تر هم شده انگاری بزرگ تر شده در حالی که در کوچیکی خودش داره به زندگیش ادامه میده. یه خورده فلسفی شد ولی واقعا اینجوریه!!!

تو اون روزا با کسی آشنا شدم که خیلی کمکم کرد کسی که وقتی میرم و وبلاگ قشنگش رو میخونم کلی انرژی میگیرم . آتی خانوم خیلی به من لطف داشت و داره. براشون دعا میکنم همیشه کنار شوهرشون در نعمت و سلامت و آرامش زندگی کنن. فقط آتی خانوم میدونه که من چه ماجرایی داشتم. به خدا خیلی سخت بود تا باهاش کنار بیام .هنوزم نمیتونم بگم که باهاش کنار اومدم یا نه ولی میتونم بگم که فهمیدم من مشکلم با خودمه نه کس دیگه.

دوست عزیز دیگه ای که خیلی چیزا ازش یاد گرفتم هم گیلدا خانوم بود . همینجا به ایشون میگم که من شرمنده هستم که نمیتونم زیاد به کلوب بیام و علتش رو هم که خودتون میدونین. امید وارم که گیلدا خانوم هم کنار شوهرشون و همه عزیزانشون به بهترین شکل زندگی کنن.

یکی از کسایی که اولینهای وبلاگم بود محمد بود . (شانس و زندگی) همینجا میگم امید وارم همیشه خوشبخت باشی.

اولین لینک وبلاگم مال خانواده ای هست که دوسشون دارم و از خدا میخوام هر سه تا همیشه سالم و عاشق باشن . خانوم یاس سپید هم خیلی چیزا یاد من  داد ازتون ممنونم.

و همه کسایی که اگر بخوام اسم ببرم این پست اینقدر طولانی میشه که دیگه کسی نمیخونه. امید وارم همتون خوب و سر حال و خوش وقت و خوشبخت باشید.

برام دعا کنین به چیز هایی که میخوام برسم .(قول میدین؟)

یه وبلاگ رو که خیلی دوسش دارم ولی متا سفانه فرصت نکردم دنبال کنم (خیلی دوست دارم این کار رو بکنم) جادوگر طلایی هست. امید وارم همیشه موفق باشه .من تا جلسه هفت و هشت پیگیری کردم ولی 50 جلسه حدودا عقبم . سعی میکنم برسم .

من خیلی چیزا برای وبلاگ در نظر داشتم ولی هیچ وقت نتونستم انجام بدم برام دعا کنین روزی برسه تا چیزای خوبی رو از هم یاد بگیریم و یاد بدیم.

شاد و موفق باشین

هادی

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشید دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://farshidx.blogsky.com

سلام هادی جان
ممنون که اومدی
تولد وبت رو تبریک میگم ایشالا صد ساله بشی!
موفق باشی و پیروز

گیلدا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ http://gildamohammady.blogfa.com/

با سلام به شما . خوب هستید؟ ممنون بابت مطالب قشنگی که تو کلوب می نویسید . من بازم منتظر تجربیات عالی و زیبای شما هستم . می دونم فرصتتون کمه ولی هر وقت که فرصتی داشتی من خوشحال می شم که نوشته های زیبای شما را در کلوب یا وبم ببینم . برات آرزوی خوشبختی و موفقیت همیشگی دارم . تولدت وبم هم بهت تبرک می گم امیدوارم هر روز وب پربارتری از روز پیش داشته باشی.
انسان به هر چی اراده کنه می رسه . چیزی به نام ناممکن برای هیچ انسانی وجود نداره . به خاطر همین هم انسان را اشرف مخلوقات نامیدند.
شاد و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد